Friday, May 15, 2009

Selamat Hari Guru Guys!!

salam..kepada kengkawan yang bakal menjadi guru, guru sandaran, guru tusyen..cikgu-cikgi, guru-guri,teacher-teachir, lecturer-lecturir, muallim..Selamat Hari Guru eh..best gile la dapat sambut hari guru.. bagi yang jadi engineer @ dokter @ tukang mesin rumput ke..jangan jeles ngan kitorang.. hehe.. korang pon dialukan untuk meraikannyer.. jgn lupa..ucapkan selamat hari guru kat guru korang..huhu

Guru-guru semua..tau x tema hari guru tahun ni...?

Guru pembina negara bangsA


Guru yang aku idam-idamkan...



Tu tema hari guru kali ni..hahahaha..baru je aku dengar tadi kat Hot FM.. kalau tak, aku pun tak tau gak kot!! haha.. tanpa guru, sapalah diri kite agaknye.. maybe x d' orang akan jadi engineer, x de yang akan jadi dokter n paling sedih x kan ade orang yang jadi guru lagi..

So, di kesempatan ini, aku menyeru kpd diri korang n seluruh masyarakat dunia, tolong appreciate segala jasa baik yang guru telah curahkan dekat korang..begitu banyak pengorbanan guru untuk korang kan ?..

Untuk kawan-kawan seangkatan yang bakal menjadi guru termasuk diri aku..( especially untuk bakal guru-guru Bio ), buatlah yang terbaik untuk diri korang dan untuk anak didik korang.. tambahan pulak sebagai seorang muslim , anda memang perlu jadi guru yang terbaik..!!

ok lah, sebenarnye aku d' x tau ape nak tulis lagi..ape pon, jadilah guru yang baik..jangan jadi guru yang jahat ataupun gurusamy!! hehehe...


Aik..guru macam ni pn ade..??




0 Comments: